Tönsberg - The Movie ...?

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Tönsberg - The Movie ...?

Inlägg av Schassen »

Hej, är det någon som kan tala om för mig vilket filformat som Tönsberg - The movie har och vilket program som krävs för att kunna spela upp den filmen. Windows Mediaplayer klarar inte av det i alla fall och VLC verkar heller inte greja det.

//Schassen
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Tönsberg - The Movie ...?

Inlägg av Västerlanda »

Ladda ner, packa sedan upp med Winrar, spela upp med VLC :good: :good:

Kanske behöver ladda ned flera ggr, då det kan skita sig :flush: ibland :) :)

Tror ORRE skrev i inlägg om tillvägagången :thinking: :thinking:

Michael
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Tönsberg - The Movie ...?

Inlägg av Raffe Gbg »

Orre tipsade mig om VLC, och den finns att hämta på den här sidan under fliken "downloads". Det funkade utmärkt. Har du redan VLC och det inte funkar är det nåt annat lurt ... :thinking:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Tönsberg - The Movie ...?

Inlägg av Schassen »

Jo det är uppackningen som strular men Orre och gänget har ju varit så förnuftiga att de även lagt in olika filer för sig som är de samma som dem på DVD Filmen. Jag laddade ner dem istället och nu funkar det. Nu har jag minnen som jag kan blicka tillbaka på om det nu visar sig att Victory Club Sweden inte har lika kul som VTX Riders Sweden.

Den sista filmen var grym, det är inga dåliga IT kunskaper som vissa i denna klubb har, riktiga ess så att säga. Bra jobbat.
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Tönsberg - The Movie ...?

Inlägg av Västerlanda »

Schassen skrev: Nu har jag minnen som jag kan blicka tillbaka på om det nu visar sig att Victory Club Sweden inte har lika kul som VTX Riders Sweden.
Hissa upp västen i taket. Bara att plocka ner, byta cyckel igen, så har Du känslan oxå :yes: :yes:

Michael
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Schassen

Re: Tönsberg - The Movie ...?

Inlägg av Schassen »

Nåja, nu skall vi inte fatta några förhastade slutsatser, jag skall ge dem en chans att visa vad det går för och för mig att göra det samma i förhållande till dem. Det är säkert ett bra gäng med gubbar, och tanter samt killar och tjejer i den klubben också. Kommer att försöka råda bot på min skrivklåda dvs. inte att skriva lika mycket där som här, ja det är målet i alla fall... :laughing: Vill inte kapa min egen tråd igen men, jag hörde det finns fler än du i ditt hushåll som numera har MC kort, detta har jag missat så vänligen gratta i efterhand. :peace:
Skriv svar