Nu blir det andra bullar

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Re: Nu blir det andra bullar

Inlägg av Schassen »

Sidewagon skrev:Grattis :clap: :clap: du har valt en mycke bra hoj :yahoo: nu är det bara att gå med i victory club sweden är mest grötiga skåningar :thinking: vi ses
Tack, hörde du har några sådana själv. Anmälan inskickad igår så kanske vi ses där :drinks:
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: Nu blir det andra bullar

Inlägg av Klesell »

Schassen skrev:
Min nya MC har ju en V-Twin motor och den är Extrem ;), och det är ju just V-Twin Extrem som VTX är en förkortning av :yes: och därför borde min nya hoj egentligen tillåtas tycker jag :peace: (Peace heter den här symbolen men hade ni frågat Tricky Dick alias Richard M. Nixon så hade han sagt det betyder något annat, vet ni vad?)
Ang. Nixon så vet jag inte men en gissning vore något med 'communist bastard' eller liknande :)

Men betyder inte symbolen victory? Man formar ett V med pek- och långfinger. Eller är det det som Nixon tyckte det betydde?


Oavsett vilket, lycka till med hojen, hoppas du får tillbaka den i bra skick :) Och skönt att det gick relativt bra för dig.

/Klesell
Schassen

Re: Nu blir det andra bullar

Inlägg av Schassen »

Klesell skrev:
Schassen skrev:
Min nya MC har ju en V-Twin motor och den är Extrem ;), och det är ju just V-Twin Extrem som VTX är en förkortning av :yes: och därför borde min nya hoj egentligen tillåtas tycker jag :peace: (Peace heter den här symbolen men hade ni frågat Tricky Dick alias Richard M. Nixon så hade han sagt det betyder något annat, vet ni vad?)
Ang. Nixon så vet jag inte men en gissning vore något med 'communist bastard' eller liknande :)

Men betyder inte symbolen victory? Man formar ett V med pek- och långfinger. Eller är det det som Nixon tyckte det betydde?


Oavsett vilket, lycka till med hojen, hoppas du får tillbaka den i bra skick :) Och skönt att det gick relativt bra för dig.

/Klesell
Ang. Nixon, ... något med commuist bastard ... Nej
Symbolens betydelse <=> Victory, Ja
... eller ... Nixon tyckte.... Ja

Körde min nya hoj från Lugnets MC på den 6:e och då stod en kille utanför som gav mig detta tecken, jag bara nickade hängde alltså inte med på vad han menade för än jag hade kört ca ytterligare 100 m, och det blev en sådan där A-ha upplevelse.

Tack Klesell för ditt inlägg. :peace: <=> i båda bemärkelserna
Skriv svar