... farliga om dom kastar en bibel i 90 km tim ...

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

... farliga om dom kastar en bibel i 90 km tim ...

Inlägg av Schassen »

Hittade en blogg på Internet när jag letade efter företag som tillverkar och säljer diverse MC patches, såväl färdigbroderade som custom. Kom då över en blogg som jag styckvis garvade åt. Bloggen tar upp vem som har rätt att bilda en MC klubb, vilka av dessa har rätt att ha ett ryggmärke osv. För det mesta diskuerar skribenten huruvida poliser får ha sin skjöld och riksvapen på sina västar eller ej. Men i bloggen står också nedanstående skrivet, det som fick mig att garva lite var det som berör den kristna gruppen.

Vilken kategori av folk som helst får väl skaffa sig en HD och bilda grupp, därmed inte sagt att alla som bär Patches (Ryggmärken) på sina västar är gangsters mördare och förbrytare.

Har jag inte fel för mej finnns det ett hundra talet klubbar i Sverige som har ryggmärken, bla en kristen grupp. (Dom kan iof vara farliga om dom kastar en bibel i 90 km tim.)

Vill du läsa hela bloggen finner du den på http://c23.bloggagratis.se/2010/04/15/2 ... n-patches/