Skitsnack ?

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Schassen »

Om en sköldpadda förlorar sitt skal, är den då helmös eller naken?

Eftersom det är förbjudet att köra påverkad, varför finns det parkeringsplatser utanför barer?

Eftersom det inte är tillåtet att röka på bensinstationer, varför säljer de cigaretter och tändare?

Klassas det som säker sex om man har säkerhetsbältet på under en sexakt i baksätet?
Schassen

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Schassen »

En man kom till en maskerad iklädd endast en flaska på sitt organ.

En kvinnlig gäst gick upp till honom och frågade vad han hade klätt ut sig till.

Mannen svarade: Ett brandalarm.

Ett brandalarm? undrade damen.

Ja just det, krossa glaset och dra i spaken, så kommer jag.
Schassen

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Schassen »

Vintermånaderna och inte minst julhelgen betyder ofta mycket död tid för mig, så här kommer ytterligare några rader som bör spänna era munjipor :mrgreen:

Lite dumheter att fundera på:
Varför kallas det biljard när det bara är femton bollar på bordet?
Varför finns det bara ett konkurrensverk?
Varför finns det en flytväst under flygplansstolarna, när det hade varit bättre med fallskärm?
Hur kommer killen som kör snöplogen till jobbet på morgonen?
Har ni någonsin föreställt er en värld utan hypotetiska situationer?
Om inget fastnar på teflon, hur får de teflonet att fastna i stekpannan?
Varför tillverkar de inte flygplan i samma material som svarta lådan?
Varför bär kamikazepiloter hjälm?
Varför finns det inte kattmat med smak av möss?
Senast redigerad av Schassen den 26 dec 2010, 14:02, redigerad totalt 1 gånger.
Schassen

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Schassen »

Gula sidor annonser:

Bulldog säljes, äter det mesta och tycker mycket om barn

Fallskärm. Använd endast en gång, aldrig öppnad, liten fläck

Barnbarn + sittvagn 375 kr

Frysbox, 2 år, i nyskick, lagom till 2-3 personer

Äldre dam eller herrcykel köpes billigt

Klocka upphittad, återfås mot beskrivning av Kurt

Tvåmanstält, använt en gång, bytes mot barnvagn

Promenadkäpp borttappad av herre med silverknopp i ändan

Person som kan ta hand om hästar som inte röker eller dricker

Lägenhet med utsikt över grönområde och parkettgolv

Fin trea med balkong utan insikt

Liten stuga i Sälenfjällen med bastu på 65 kvadratmeter

På mitt konditori serveras lemonad, tillverkad av undertecknad själv, som är korkad och stämplad

Välkommen till Anton Carlsson, rökt laxhandlare från Blekinge

Work-out, vi bygger kroppar som håller livet ut

Hos oss bor du billigare än du betalar för

Björks Bussresor, ett alternativ till en trevlig semester

Dagens ros till de två män och en kvinna som hjälpte mig till sjukhuset efter att ha brutit min fot

Är du myndig? Är du svensk medborgare? Är du intresserad av det svenska försvaret? Är du fullt frisk?
Schassen

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Schassen »

You don't know Jack Shit, ... Who is Jack Shit?

For some time many of us have wondered just who is Jack Schitt? We find ourselves at a loss when someone says, "You don't know Jack Schitt!" Well, thanks to my genealogy efforts, you can now respond in an intellectual way.
Jack Schitt is the only son of Awe Schitt.

Awe Schitt, the fertilizer magnate, married Miss O. Needeep They had one son, Jack.

In turn, Jack Schitt married Noe Schitt. The deeply religious couple produced six children: Holie Schitt, Giva Schitt, Fulla Schitt, Bull Schitt, and the twins Deap Schitt and Dip Schitt.

Against her parents' objections, Deap Schitt married her cousin Dumb Schitt, a high school dropout. After being married 15 years, Jack and Noe Schitt divorced.

Noe Schitt later married Ted Sherlock, and, because her kids were living with them, she wanted to keep her previous name. She was then known as Noe Schitt Sherlock.

Meanwhile, Dip Schitt married Loda Schitt, and they produced a son with a rather nervous disposition named Chick N. Schitt.

Two of the other six children, Fulla Schitt and Giva Schitt, were inseparable throughout childhood and subsequently married the Happens brothers in a dual ceremony.

The wedding announcement in the newspaper announced the Schitt-Happens nuptials.

The Schitt-Happens children were Dawg, Byrd, and Hoarse. Bull Schitt, the prodigal son, left home to tour the world. He recently returned from Italy with his new Italian bride, Pisa Schitt.

Now when someone says, "You don't know Jack Schitt," you can correct them.
Hasse-c
Senior adept
Inlägg: 234
Blev medlem: 03 dec 2007, 14:13
VTX-modell: VTX 1800 2007
Ort: Rottne

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Hasse-c »

SNART ÄR GRILLSÄSONGEN HÄR



Efter fyra långa månader av kyla och vinter så är det äntligen vår och grillsäsongen är här. Därför är det viktigt att påminna er alla om hur det går till, eftersom det är den enda matlagningen som en riktig man gör. Förmodligen eftersom det medför vissa risker ( tändvätska, eld osv ).

När en man erbjuder sej att grilla händer följande:

Rutin:
1. Kvinnan handlar all mat
2. Kvinnan gör en potatisrätt, sallad, vitlöksbröd, en eller ett par såser och förbereder efterrätten.
3. Kvinnan marinerar köttet lägger det på ett fat tillsammans med de nödvändiga grillverktygen och eventuella kryddor. Sedan bär hon ut det till mannen som sitter bredvid grillen - med en öl i handen.

Här kommer det viktiga:
4. MANNEN PLACERAR KÖTTET PÅ GRILLEN.

Mera rutiner:
5. Kvinnan tar fram tallrikar, glas, bestick, servetter, underlägg och så vidare...
6. Kvinnan går ut till mannen och säger till honom att köttet bränns vid.
Han tackar henne och frågar om hon kan gå in och hämta en öl till medan han försöker att rädda köttet!

Viktigt igen:
7. MANNEN TAR BORT KÖTTET FRÅN GRILLEN OCH LÄMNAR ÖVER DET TILL KVINNAN.

Ännu mera rutiner:
8. Kvinnan dukar fram tallrikar, glas, bestick, servetter, sallad, bröd, potatisen, såserna och bär ut dem till bordet där hon har lagt på en ren duk.
9. Efter maten så dukar kvinnan av och diskar.

Och viktigast av allt:
10. Allihopa tackar mannen så mycket för den utsökta maten och berömmer honom för hans färdigheter .
11. Mannen frågar därpå kvinnan om hon har njutit av sin mat lediga dag???
När han ser hennes reaktion så kommer han fram till (det han har misstänkt länge) att det går aldrig att göra en kvinna nöjd!
:oops:
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Nesse »

En man är ute på stan och springer på sin ex fru med hennes nya pojkvän. De svider till lite att se dem tillsammans, så han vill gärna ge en syrlig kommentar…. -”Jaså du..”, Säger han till pojkvännen, “så du har fått ta över mitt gamla slitna hål?” Pojkvännen är inte sen med att kontra: -”Nä för faan..det var ju bara de första fem centimetrarna, resten var ju helt i nyskick!”
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Schassen »

Män ur kvinnans perspektiv:

1. Vad är det största mysteriet med män? Hur de kan bli äldre utan att mogna.
2. Hur kan man se om ens äkta man har börjat vänstra? Han skickar dig kärleksbrev som har kopierats och börjar med "Till den det berör"
3. Vad kallas en finne med en mans genitalier? En hjärntumör.
4. Varför kan inte män få galna kosjukan? För att de är svin.
5. Varför har män så stora näsborrar? För att de har så stora fingrar
6. Varför är oerfarna män så dåliga älskare? De väntar på att svullnaden ska lägga sig
7. Vad är en mans definition på förspel? Att knäppa upp gylfen
8. Hur många skämt om män finns det? Inga, alla historier är sanna
9. Vad handlar kvinnans vildaste och hetaste sexdröm om? En man som kan tänka
10. Varför köper män gräsklippare med sladd? Så de kan hitta tillbaka till huset
11. Hur kan man veta om en man ljuger? Hans läppar rör på sig
Schassen

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Schassen »

Mannens regler:

Detta är våra regler! Notera att alla är numrerade "1" MED AVSIKT

1. Lär er använda toalettringen. Du är en stor flicka. Om den är uppe, fäll ner den. Vi vill ha den uppe. Du hör inte oss klaga över att du lämnar den nerfälld.

1. Söndag <=> Sport. Det är som fullmånen eller tidvattnet

1. Shopping är INTE en sport, och NEJ, vi kommer aldrig att se det på det sättet

1. Att gråta är utpressning

1. Fråga om du vill något. Låt mig förtydliga: Subtila gliringar funkar INTE! Tydliga gliringar funkar INTE! Uppenbara gliringar funkar INTE! Säg bara vad du vill!

1. Ja och Nej är fullständigt acceptabla svar på de flesta frågor

1. Kom till oss med problem om du vill ha hjälp att lösa dem. Det är det vi gör. Söker du sympati så har du dina flickvänner, det är det de är till för

1. Huvudvärk som varar i 17 månader är ett problem. Sök upp en doktor.

1. Det går inte att ta upp något vi sade för sex månader sedan i en diskussion. Faktum är att att alla kommentarer som är äldre än sju dagar har passerat bäst-före-datum och är INTE giltiga argument i en diskussion

1. Om du inte vill klä dig som en Victoria's Secret-flicka, begär då inte heller att vi ska agera som såpoperaskådisar

1. Tycker du att du är fet så är du antagligen det, fråga inte oss.

1. Om något vi säger kan tolkas på två sätt och det ena sätter gör dig arg eller ledsen, då menade vi det andra sättet

1. Du kan antingen fråga oss om vi vill hjälpa till med något eller säga att du vill ha det gjort, INTE båda. (Om du redan vet hur man ska göra det på bästa sätt, gör det då själv)

1. Om möjligt, säg det du vill säga under reklampausen

1. Christofer Columbus behövde inte vägvisning, inte vi heller

1. Vi män ser 16 färger, som Windows standardinställning. Persika t.ex. är en frukt, inte en färg. Pumpa är också en frukt. Vi har ingen aning vad malva är.

1. Om det kliar någonstans så kliar vi tillbaks, sådana är vi

1. Om vi frågar vad som är fel och du svarar "INGET" så kommer vi att agera därefter. Vi vet att du ljuger men det är helt enkelt inte värt strulet.

1. Om du ställer en fråga som du egentligen inte vill veta svaret på, förvänta dig ett svar du egentligen inte vill höra

1. När vi skall ut någonstans så duger i princip allt du väljer utmärkt

1. Fråga oss inte vad vi tänker på om du inte är beredd att diskutera ämnen som ishockey, vapenutformning eller monster trucks

1. Du har nog med kläder

1. Du har för många skor

1. Jag är i form, rund är en form

Tack för att du läst detta; Jag vet, jag kommer att få sova på soffan i natt, men män bryr sig inte så mycket om det. Det är som att campa.
Användarens profilbild
Peo
Regionskontakt Stockholm
Inlägg: 1373
Blev medlem: 09 nov 2005, 20:42
VTX-modell: VTX 1800 C 2005 Röd
Ort: Bandhagen, Stockholm

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Peo »

Mannen var ute och körde sin sportiga Audi.Han tryckte gasen i botten, men såg snart blåljus bakom sig när han närmade sig 200. Han tänkte -Va faan håller jag på med och svängde av och stannade vid vägrenen.Polisen kom fram, skakandes på huvudet med böteslappen i handen.Det har varit en låååång dag sa polisen med många idioter som du.Mitt pass är snart slut och jag har ingen lust att avsluta det med papperstrassel,jag släpper dig om du kan hitta en jävligt bra förklaring till din fortkörning.Och det ska vara en förklaring jag inte har hört tididare.. Mannen i Audin tänkte o sa sen.-Min fru lämnade mig förra veckan, hon stack med en polis och nu trodde jag det var han som vill lämna tillbaka henne.

-Trevlig helg och kör försiktigt sa polisen och gick ....
Nu är säsongen på G igen. 8)
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk. :thinking:
Ses utefter vägarna å på träffar :good:
Användarens profilbild
Peo
Regionskontakt Stockholm
Inlägg: 1373
Blev medlem: 09 nov 2005, 20:42
VTX-modell: VTX 1800 C 2005 Röd
Ort: Bandhagen, Stockholm

Re: Skitsnack ?

Inlägg av Peo »

Blondiner är fiiiina varelser!!


En blondin kommer farande som ett skott i sin nya fina röda sportbil
och blir stoppad av en kvinnlig polis, som också råkar vara blond.

- Kan jag få se på körkortet?

Blondinen börjar frenetiskt riva igenom hela
handväskan och blir mer och mer frustrerad...

-Hur ser det ut nu igen? undrar blondinen..

-Det är ju fyrkantigt och så finns det en bild på dig! svarar polisen.

Till slut hittar blondinen en spegel som är fyrkantig, tittar
på den och räcker över den till poliskvinnan.

Den blonda kvinnliga polisen tittar på spegeln, lämnar
tillbaks den och säger:

-Det är ok! du kan åka! Jag visste inte att du var polis!!
Nu är säsongen på G igen. 8)
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk. :thinking:
Ses utefter vägarna å på träffar :good:
Skriv svar