Bra Kundservice

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Hasse-c
Senior adept
Inlägg: 234
Blev medlem: 03 dec 2007, 14:13
VTX-modell: VTX 1800 2007
Ort: Rottne

Bra Kundservice

Inlägg av Hasse-c »

Ett plus för CruiserCustomizing jag har sett här i forumet att en del har klagat på CruiserCustomizing. Jag beställde för ett tag sen en BrakeAway Cruise Control paketet kom aldrig fram till mig, försvunnit på vägen den förta av 20 beställningar som inte har kommit fram, Mailade till deras kundservice fick svar av en Robin
skickar nytt paket till dig inga problem. 9 dagar senare får jag mitt paket (tullfritt) helt suveränt tycker jag, nu återstår det bara att montera, det har man ju tid till våren känns lång borta nu. :lol:
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Bra Kundservice

Inlägg av Raffe Gbg »

Håller med om att det var stiligt gjort av CC. Men hur du fick igen paketet tullfritt fattar jag inte ... *hmm*
För övrigt kan jag gratulera dig till ditt inköp. Jag monterade ett likadant i somras och det fungerar perfekt. Tog hem ett till 88:an och hans granne av bara farten, och dom verkar också helnöjda. För min del är nog den största nyttan vid kallstarter, jag slipper fippla med tomgångsskruven, utan ställer bara gashandtaget i lämpligt läge medan jag varmkör och drar på mig hjälm och annat. :mrgreen:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Användarens profilbild
88:an
Mästare
Inlägg: 932
Blev medlem: 01 okt 2006, 18:02
VTX-modell: vtx1800 2006 Röd
Ort: Åsa

Re: Bra Kundservice

Inlägg av 88:an »

Raffe GBG fixade våra låsningsbara gashandtag. :P

Helt suveräna 1 av mina bästa köp någonting :lol:

Raffe kan man lita på " en kanon " :!:

Vi ses alla till våren :)
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Bra Kundservice

Inlägg av Västerlanda »

Hasse-c skrev:Ett plus för CruiserCustomizing jag har sett här i forumet att en del har klagat på CruiserCustomizing. Jag beställde för ett tag sen en BrakeAway Cruise Control paketet kom aldrig fram till mig, försvunnit på vägen den förta av 20 beställningar som inte har kommit fram, Mailade till deras kundservice fick svar av en Robin
skickar nytt paket till dig inga problem. 9 dagar senare får jag mitt paket (tullfritt) helt suveränt tycker jag, nu återstår det bara att montera, det har man ju tid till våren känns lång borta nu. :lol:
Ropa INTE HEJ ännu :!: :!:
Tull o moms kan komma separat senare :roll: :roll:
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Hasse-c
Senior adept
Inlägg: 234
Blev medlem: 03 dec 2007, 14:13
VTX-modell: VTX 1800 2007
Ort: Rottne

Re: Bra Kundservice

Inlägg av Hasse-c »

Det är inte det första paketet jag får tullfritt har aldrig fått tull krav i efterhand,
borde bli ganska svårt för tullen att bevisa att jag har mottagit ett paket som jag inte har kvittrat ut. posten brukar lägga mina paket vid min garageport. 8)
Skriv svar