en till premiär

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

en till premiär

Inlägg av Klesell »

nämligen första mötet med 3 Kvalitetsmänniskor (VTX Riders alltså), på Custom Bike Show i Norrtälje. Stort tack för hjälpen med nya cruise pegs och en ruta, ni vet vilka ni är :)

saker jag lärt mig idag;

- Det finns en miljon sätt att bygga en hoj på, och efter att ha sett 100 av dessa varianter blir det faktiskt lite långtråkigt (med vissa undantag).
- Custom Bike Show i Norrtälje hade sanslöst mkt hojar på plats, både besökare och utställare.
- Det skulle nog behövas lite fler knallar/försäljare för att det skulle vara RIKTIGT intressant att åka dit.
- HD är överrepresenterat. Överallt.
- Det krävs en väldigt självsäker personlighet för att våga köra omkring med en RÖD VTX har jag märkt... ;) (yep min är röd...)


Det var allt från mig, tack för idag! Nu ska jag ut och skruva fast mina nya grejor.

/Klesell
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: en till premiär

Inlägg av Nesse »

Klesell skrev:...- HD är överrepresenterat. Överallt.
- Det krävs en väldigt självsäker personlighet för att våga köra omkring med en RÖD VTX har jag märkt... ;) (yep min är röd...)...
:shock:
Nu fårstår jag inte... det är väl tvärt om? När man gränslar en VTX så växer självkänslan... :wink:
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: en till premiär

Inlägg av Schassen »

Nesse skrev:
Klesell skrev:...- HD är överrepresenterat. Överallt.
- Det krävs en väldigt självsäker personlighet för att våga köra omkring med en RÖD VTX har jag märkt... ;) (yep min är röd...)...
:shock:
Nu fårstår jag inte... det är väl tvärt om? När man gränslar en VTX så växer självkänslan... :wink:
Så fungerar det för mig i alla fall.
Skriv svar