Ny samlingsplats på nätet för motorcykelintresserade.

Länkar till diverse MC-relaterade websidor. Bidra gärna med dina egna favoriter!

Moderator: Orre

hojhoj

Ny samlingsplats på nätet för motorcykelintresserade.

Inlägg av hojhoj »

Tjenare!

Daniel heter jag och jag har precis startat en ny sida där tanken är att det ska bli en samlingsplats för all oss som gillar motorcyklar. Sidan är precis nystartad och innehållet därefter, tanken är att medlemmarna själva ska fylla sidan med innehåll och den därför kommer livas upp med just det vi tycker är roligt att läsa om. Tänk ”Facebook” fast bara för MC-intresserade, ett bra komplement till er egen sida.

Ni som klubb kan även skapa er egen sida som ni själv kan styra över, det kan exempelvis vara helt dold för andra medlemmar av nätverket om ni så önskar. På er egen sida kan ni lägga upp evenemang där ni kan se vilka som tackat ja, ni har även ett eget diskussionsforum och mycket mer. Er egen klubbstuga på nätet skulle man kunna säga. Fast med en massa grannar.

Genom att registrera sig så får man även sin egen profil, återigen kan man här välja vilka som ska kunna se profilen. Här kan man lägga upp bilder och allmänt skryta om sig själv och sin ögonsten. Eller varför inte starta en blogg och lufta dina åsikter utan att någon avbryter dig. Känner man sig lite grälsjuk kan man alltid gå in på forumet och ventilera sina åsikter eller kanske få hjälp med lite mek-tips.

Kort sagt, ni är hjärtligt välkomna att vara pionjärer i att bygga upp Sveriges nya självklara samlingsplats på nätet (perfekt nu när det tar emot att dra ut och köra). Allt är givetvis gratis och era synpunkter skulle vara mycket uppskattade för att utveckla sidan vidare.

Ha nu ett riktigt gott nytt år så hoppas jag att vi ses på hojhoj.se!

/Daniel
http://www.hojhoj.se