av Totte » 11 maj 2015, 10:14
Den länken var inte tillgänglig!!
Kan ju bero på att undertecknad ej har ansiktsboken
Regards
Totte
[quote="Leffe"]Hoj den 14/5-16/5 är det Internationell Victory Riders Träff på Älby Gård o Cafe
Alla välkomna även om man inte åker Victory.
Kolla länken https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1575716179355017&id=1428495584077078
Med vänlig hälsning Leffe[/quote]
Den länken var inte tillgänglig!!
Kan ju bero på att undertecknad ej har ansiktsboken :))
Regards
Totte