Hoj träff 14-16 maj på Älby gård Uppland

Besvara


Den här frågan är till för att förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :)) :blush2: :clap: :devil: :drinks: :fierce: :good: :happy1: :mad1: :peace: :perfect: :rolleyes: 8) :o :sleepy: :) :sorry: :stop: :swoon: :thinking: :p ;) :yahoo: :yes: :exclaim: :question:
Visa fler smilies

BBCode är
[img] är
[flash] är AV
[url] är
Smilies är

Trådhistorik
   

Expandera Trådhistorik: Hoj träff 14-16 maj på Älby gård Uppland

Re: Hoj träff 14-16 maj på Älby gård Uppland

av Leffe » 12 maj 2015, 04:54

Jo nog har jag den allt :)
Sök på Victory Riders Sweden

Med vänlig hälsning Leffe 8)

Re: Hoj träff 14-16 maj på Älby gård Uppland

av Totte » 11 maj 2015, 10:14

Leffe skrev:Hoj den 14/5-16/5 är det Internationell Victory Riders Träff på Älby Gård o Cafe
Alla välkomna även om man inte åker Victory.
Kolla länken https://www.facebook.com/story.php?stor ... 5584077078
Med vänlig hälsning Leffe
Den länken var inte tillgänglig!!
Kan ju bero på att undertecknad ej har ansiktsboken :))

Regards
Totte

Re: Hoj träff 14-16 maj på Älby gård Uppland

av Sidewagon » 07 maj 2015, 18:09

Det Va Tusan va Trög bjudna VTX Åkarna är När man bjuder in till Årets näst bästa Hoj Event :blush2:

Re: Hoj träff 14-16 maj på Älby gård Uppland

av Bobby » 04 maj 2015, 14:08

Jag har tänkt att åtminstone komma förbi. :yahoo:

Hoj träff 14-16 maj på Älby gård Uppland

av Leffe » 29 apr 2015, 10:40

Hoj den 14/5-16/5 är det Internationell Victory Riders Träff på Älby Gård o Cafe
Alla välkomna även om man inte åker Victory.
Kolla länken https://www.facebook.com/story.php?stor ... 5584077078
Med vänlig hälsning Leffe

Upp