Knodden skrev:Morsning..
Jo jag skall ha kvar mina orginalblinkers, både fram o bak har jag för mig.
Känner du att du har behovet så är det bara komma förbi o låna.
Hör av dig lite innan bara så jag hinner leta fram prylarna...(och så du kan få lite vägbeskrivning)
// Knodden
Hej Knodden
Jag befinner mig av olika orsaker i Karibien fram till Mitten av Maj och vill då att hojen skall stå besiktigat och startklar när jag kommer hem. Min bästa vän Daniel har lovat att hjälpa mig. Tanken är att han synka med dig för att få tag i dina blinkers. Han kör sedan dessa till Honda Center (där min hoj står på vinterförvaring) som kommer att ordna med besiktningen .... du vet blinkers och originalpiper :-)
Vad har du för mobil nummer så ber jag Daniel kontakta dig ...... eller har du av någon anledning vägen förbi Honda Center ??? I så fall kan du lämna dom direkt till Josef som är min kontaktperson.
Bästa hälsningar och på förhand tack !!
Dansken
[quote="Knodden"]Morsning..
Jo jag skall ha kvar mina orginalblinkers, både fram o bak har jag för mig.
Känner du att du har behovet så är det bara komma förbi o låna.
Hör av dig lite innan bara så jag hinner leta fram prylarna...(och så du kan få lite vägbeskrivning)
// Knodden[/quote]
Hej Knodden
Jag befinner mig av olika orsaker i Karibien fram till Mitten av Maj och vill då att hojen skall stå besiktigat och startklar när jag kommer hem. Min bästa vän Daniel har lovat att hjälpa mig. Tanken är att han synka med dig för att få tag i dina blinkers. Han kör sedan dessa till Honda Center (där min hoj står på vinterförvaring) som kommer att ordna med besiktningen .... du vet blinkers och originalpiper :-)
Vad har du för mobil nummer så ber jag Daniel kontakta dig ...... eller har du av någon anledning vägen förbi Honda Center ??? I så fall kan du lämna dom direkt till Josef som är min kontaktperson.
Bästa hälsningar och på förhand tack !!
Dansken